Moje PGE App Overview
Moje PGE to bezpłatna aplikacja na iPhone'a opracowana przez PGE Systemy S.A., należąca do kategorii Biznes i Produktywność. Ta aplikacja oferuje kompleksowy zestaw funkcji, pozwalający użytkownikom przesyłać odczyty liczników, zarządzać sprawami związanymi z umową, opłacać faktury, śledzić historię zużycia energii, kupować energię do liczników przedpłaconych, otrzymywać terminowe powiadomienia o terminach płatności, aktywować usługę PGE eFaktura, uzyskiwać dostęp i pobierać faktury elektroniczne, poznawać nowe oferty i usługi, zarządzać zgodami marketingowymi, lokalizować najbliższe Biuro Obsługi Klienta, uzyskiwać dostęp do szablonów dokumentów oraz łączyć kilka kont rozliczeniowych w ramach jednego profilu.
Aby skorzystać z aplikacji Moje PGE, użytkownicy muszą zalogować się na istniejący profil PGE eBOK lub utworzyć nowy bezpośrednio w aplikacji. Dane logowania wymagają numeru PESEL lub NIP (dla klientów biznesowych), numeru klienta z faktury oraz adresu e-mail podanego podczas rejestracji. Aplikacja oferuje wygodne opcje logowania, takie jak hasło, odcisk palca lub 4-cyfrowy PIN.
Opinie użytkowników o Moje PGE
Czy próbowałeś Moje PGE? Bądź pierwszy zostawić swoją opinię!